Search This Blog

About me (A.K.A-"Yafutoo")

My photo
ISRAEL, Israel
בוגרת "שנקר" במגמה לעיצוב אופנה. מאפרת משנת 97', מתוכן ארבע שנים בחברת "מאק". כיום פרילאנסרית בתחום האופנה והביוטי, ניהלה במשך כשלוש שנים את פורום איפור וציור גוף ב"תפוז" ומשמשת ככתבת עצמאית בפורטל הלייף-סטייל האינטרנטי של "הארץ"-"אונלייף" ובעיתון "גו סטייל". מכורה קשות לבלולה, הבת שלה, ל"הלו-קיטי" ולנעליים-רצוי של "פראדה" ו"מיו-מיו", אקססוריז מטורפים, בגדים מיוחדים וכמעט כל דבר שקשור לאופנה ולסטיילינג.

Friday, August 28, 2009

Xenia, Je t'adores!!!



(או...מי מלכה?!?! מייייייייייייייייייייי?)
בזכות פלאי האינטרנט יוצא לי מדי פעם בפעם להיתקל וירטואלית בכל מיני אנשים, שלו הייתי פוגשת אותם אישית, סביר להניח שהיינו קופצים זה על צווארה של זו. אחת מאותם האנשים הללו היא קסניה, שכבר הזכרתי פה כמה וכמה פעמים. לא מספיק שהבחורה היא כוסית-על פוטוגנית ויפהפיה עוצרת נשימה (ולא, אני לא נוהגת "ללחך עשב מצידה השני של הגדר", אבל לו הייתי כזו, ג'ינג'יות מן הסתם היו כוס התה הרותחת מאד שלי...:-P), היא גם מוכשרת כמו שד, וגם אשת עסקים ממולחת; "אנטרפנווואר" או איך שלא אומרים את זה באנגלית בעגה ייקית (רק לי זה מזכיר את הפרק של "I'm an
importer/exporter" של ג'ורג' מ"סיינפלד"?). היא מאפרת, דוגמנית, זמרת בלהקת רוק, ובעלת בלוג וותיק ומוערך מאד בקרב מייקאפ-או-ליקיות שכמותי, כמו גם בעלת ליין איפור ידוע משל עצמה (!)-הו כן...רק בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות כנראה זה עובד...מתי אצלנו לעזאזל???


בתמונה:מלוק מלאכי, דרך סגנון "גלאם" ורוק'נ'רול ועד דמויות מצויירות מהסרטים-הבחורה נראית טוב בכל דבר

כילידת רוסיה במקור ובעלת מבנה פנים סלאבי וסימטרי להפליא, בהתאמה, היא מבצעת את מראות האיפור העדכניים והצבעוניים של הליין שלה על עצמה, כשעל מלאכת הצילום מנצח (כמה מפתיע), בעלה הצלם...בנוסף יש לה גם פטיש קשה לפריטי וינטאג', נעליים מצחיקות, ותלבושות שלקוחות מאגדות ופנטזיות בדיוניות, או מאופנת הרחוב של רובע האראג'וקו ביפן, רק שעליה איכשהו זה תמיד נראה "פיין", תהרגו אותי איך...תמיד כשאני מסתכלת בפוסטים שלה אני חושבת לעצמי-כמה כשרון/יופי/אמביציה יכולים להיות גלומים בבנאדם אחד?!...חלאס, הוצאת לנו את העיניים, תשאירי משהו קצת גם לשאר בני התמותה...בקיצור, נו דאוט, בהחלט מישהי שהייתי שמחה לצוות למעגל חברותיי הטובות ביותר!



בתמונה: דמיון, תעוזה ורעיונות עד בלי-די, איך לעזאזל מישהי יכולה להראות טוב כל כך לבושה כ"מיני מאוס"?

נתקלתי בזמנו באתר שלה בעקבות המלצות של בנות מיו-טיוב ומ"ספקטרה" שהיללו את צלליות האבקה שלה וציינו לטובה את איכות הצילום והסווטצ'ים-צבע הצלליות על המסך קרוב מאד לגוון המתקבל על העין במציאות. עד כה, דגמתי את הצלליות "VIXEN", "SIREN", "PRIMADONNA", "DRAGON SCALES" ואת הנצנצים "BANSHEE GLITTER". המחיר היה סביר למדי, המשלוח-סופר מהיר (אאל"ט-תוך פחות משבוע המעטפה חיכתה לי בתיבת הדואר...) והשרות אדיב וחייכני עד מאד. צלליות האבקה גרוסות דק מאד-מאד, עשויות רק ממינרלים ע"פ הצהרתה, ומפוצצות בפיגמנט. דרושה כמות זעירה למדי ע"מ להגיע למקסימום אפקט וכיסוי של הצבע (מה שנקרא בעגה המקצועית:"Colour payoff"). כמו במוצרים מינרליים אחרים, ניתן להרטיב אותן כדי לקבל אפקט אפילו נועז ועמוק יותר של גוונים. אהבתי מאד-מאד-מאד!!! למעשה, החיסרון היחיד שמצאתי במוצר הוא האריזה שלו-מיכל המסננת שנוא עליי במיוחד, ומכיוון שאין מדבקה שסוגרת עליו, בזמן הטילטולים בדואר הוא נוטה לפזר חומר לכל עבר. אבל עכשיו אני באמת מתקטננת...(הקנאה, הו הקנאה...). הנצנצים מוצלחים מאד אף הם, בעיקר בשל הגריסה הדקיקה שלהם (אין דבר tacky יותר מנצנצים בגריסה גסה) המזכירה לי את סדרת ה"רפלקטס" המופלאה של "מאק".




בתמונה: משמאל לימין, עם כיוון השעון-צללית SIREN; תמונה של הצלליות בקופסיות; צללית VIXEN
לאחרונה עידכנה הנסיכה הקסומה כי ליין האיפור שלה מתרחב (יששששששששששששש!!!) והיא עתידה להשיק לקראת ספטמבר-אוקטובר ליין חדש-דנדש של 10 שפתונים פרי מוחה הקודח והצבעוני. הצבעים נראים משגעים ומלאי פיגמנט, כמו גם לא סטנדרטיים (ישנו גם שפתון שחור ותכלת עז), מה שגורם לי לרצון עז מאד לרכוש את כל הסדרה ולו בשל אריזת חד-הקרן היפהפיה שהיא בחרה בה למתג את עצמה.

בתמונה: צילומי השפתונים מהקולקציה החדשה; משמאל-האימג' עם השפתון בתכלת, ולצידו השפתון עצמו...


בקיצור-אם עדיין לא הפנמתם את העניין, מדובר באושיית סטייל רבת הוד, הדר וטעם, וכך מצאתי את עצמי מתמכרת הופכת לגרופי נלהבת. אני לגמרי מחכה למוצרים הבאים שהיא לבטח תוציא בעתיד. מה שקצת לא ברור לי זה איך מכל חברות הקוסמטיקה הגדולות שבארה"ב, אף אחת עדיין לא הרימה את הכפפה וביקשה לייצג אותה? מה דעתכם, אם זה יקרה-האם היא תאבד את סוד הקסם הייחודי והמחתרתי שלה ותהפוך יום אחד לתאגיד ענק? ובכלל, אולי בעצם עדיף לה להשאר עסק עצמאי קטן, מיוחד ועם הרבה כוח קניה ולא להבלע לתוך עולם התאגידים הממוסחר כל כך...הממממ....תמהתני...

לאתר שלי:www.yaelmakeup.co.il

כתבו אלי:yaelmakeup09@gmail.com


milkysmile

6 comments:

  1. אוי היא מלכה!!!
    ובאמת הצלליות שלה להיט!

    נורא מצחיק אותי שבחרת בצרוף המילים "ללחך עשב" במיוחד כשזה מגיע לצד השני של הגדר(-:
    כרגיל - נהנתי

    ReplyDelete
  2. לגמרי מלכה...כיתבתי אותה גם על הפוסט...
    היא בקשה תרגום כדי ללנקק אותו לבלוג שלה...אז אני עכשיו עובדת במרץ-מישהו פה יודע איך אופציית התרגום עובדת?

    ReplyDelete
  3. מגניב רצח, הבחורה בהחלט מוכשרת בטירוף

    ReplyDelete
  4. היי

    המלצתי על הבלוג שלך בשמחה במסגרת
    BLOGDAY
    מטעם תפוז.
    את מוזמנת לקרוא בבלוג שלי
    http://www.tapuz.co.il/blog/viewentry.asp?entryid=1541047#response

    אשמח לראותך מבקרת.

    ביי בינתיים

    ReplyDelete
  5. וואו...איזו מחמאה!
    תודה רבה לך!
    :-D

    ReplyDelete