Search This Blog

About me (A.K.A-"Yafutoo")

My photo
ISRAEL, Israel
בוגרת "שנקר" במגמה לעיצוב אופנה. מאפרת משנת 97', מתוכן ארבע שנים בחברת "מאק". כיום פרילאנסרית בתחום האופנה והביוטי, ניהלה במשך כשלוש שנים את פורום איפור וציור גוף ב"תפוז" ומשמשת ככתבת עצמאית בפורטל הלייף-סטייל האינטרנטי של "הארץ"-"אונלייף" ובעיתון "גו סטייל". מכורה קשות לבלולה, הבת שלה, ל"הלו-קיטי" ולנעליים-רצוי של "פראדה" ו"מיו-מיו", אקססוריז מטורפים, בגדים מיוחדים וכמעט כל דבר שקשור לאופנה ולסטיילינג.

Friday, August 28, 2009

Xenia, Je t'adores!!!



(או...מי מלכה?!?! מייייייייייייייייייייי?)
בזכות פלאי האינטרנט יוצא לי מדי פעם בפעם להיתקל וירטואלית בכל מיני אנשים, שלו הייתי פוגשת אותם אישית, סביר להניח שהיינו קופצים זה על צווארה של זו. אחת מאותם האנשים הללו היא קסניה, שכבר הזכרתי פה כמה וכמה פעמים. לא מספיק שהבחורה היא כוסית-על פוטוגנית ויפהפיה עוצרת נשימה (ולא, אני לא נוהגת "ללחך עשב מצידה השני של הגדר", אבל לו הייתי כזו, ג'ינג'יות מן הסתם היו כוס התה הרותחת מאד שלי...:-P), היא גם מוכשרת כמו שד, וגם אשת עסקים ממולחת; "אנטרפנווואר" או איך שלא אומרים את זה באנגלית בעגה ייקית (רק לי זה מזכיר את הפרק של "I'm an
importer/exporter" של ג'ורג' מ"סיינפלד"?). היא מאפרת, דוגמנית, זמרת בלהקת רוק, ובעלת בלוג וותיק ומוערך מאד בקרב מייקאפ-או-ליקיות שכמותי, כמו גם בעלת ליין איפור ידוע משל עצמה (!)-הו כן...רק בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות כנראה זה עובד...מתי אצלנו לעזאזל???


בתמונה:מלוק מלאכי, דרך סגנון "גלאם" ורוק'נ'רול ועד דמויות מצויירות מהסרטים-הבחורה נראית טוב בכל דבר

כילידת רוסיה במקור ובעלת מבנה פנים סלאבי וסימטרי להפליא, בהתאמה, היא מבצעת את מראות האיפור העדכניים והצבעוניים של הליין שלה על עצמה, כשעל מלאכת הצילום מנצח (כמה מפתיע), בעלה הצלם...בנוסף יש לה גם פטיש קשה לפריטי וינטאג', נעליים מצחיקות, ותלבושות שלקוחות מאגדות ופנטזיות בדיוניות, או מאופנת הרחוב של רובע האראג'וקו ביפן, רק שעליה איכשהו זה תמיד נראה "פיין", תהרגו אותי איך...תמיד כשאני מסתכלת בפוסטים שלה אני חושבת לעצמי-כמה כשרון/יופי/אמביציה יכולים להיות גלומים בבנאדם אחד?!...חלאס, הוצאת לנו את העיניים, תשאירי משהו קצת גם לשאר בני התמותה...בקיצור, נו דאוט, בהחלט מישהי שהייתי שמחה לצוות למעגל חברותיי הטובות ביותר!



בתמונה: דמיון, תעוזה ורעיונות עד בלי-די, איך לעזאזל מישהי יכולה להראות טוב כל כך לבושה כ"מיני מאוס"?

נתקלתי בזמנו באתר שלה בעקבות המלצות של בנות מיו-טיוב ומ"ספקטרה" שהיללו את צלליות האבקה שלה וציינו לטובה את איכות הצילום והסווטצ'ים-צבע הצלליות על המסך קרוב מאד לגוון המתקבל על העין במציאות. עד כה, דגמתי את הצלליות "VIXEN", "SIREN", "PRIMADONNA", "DRAGON SCALES" ואת הנצנצים "BANSHEE GLITTER". המחיר היה סביר למדי, המשלוח-סופר מהיר (אאל"ט-תוך פחות משבוע המעטפה חיכתה לי בתיבת הדואר...) והשרות אדיב וחייכני עד מאד. צלליות האבקה גרוסות דק מאד-מאד, עשויות רק ממינרלים ע"פ הצהרתה, ומפוצצות בפיגמנט. דרושה כמות זעירה למדי ע"מ להגיע למקסימום אפקט וכיסוי של הצבע (מה שנקרא בעגה המקצועית:"Colour payoff"). כמו במוצרים מינרליים אחרים, ניתן להרטיב אותן כדי לקבל אפקט אפילו נועז ועמוק יותר של גוונים. אהבתי מאד-מאד-מאד!!! למעשה, החיסרון היחיד שמצאתי במוצר הוא האריזה שלו-מיכל המסננת שנוא עליי במיוחד, ומכיוון שאין מדבקה שסוגרת עליו, בזמן הטילטולים בדואר הוא נוטה לפזר חומר לכל עבר. אבל עכשיו אני באמת מתקטננת...(הקנאה, הו הקנאה...). הנצנצים מוצלחים מאד אף הם, בעיקר בשל הגריסה הדקיקה שלהם (אין דבר tacky יותר מנצנצים בגריסה גסה) המזכירה לי את סדרת ה"רפלקטס" המופלאה של "מאק".




בתמונה: משמאל לימין, עם כיוון השעון-צללית SIREN; תמונה של הצלליות בקופסיות; צללית VIXEN
לאחרונה עידכנה הנסיכה הקסומה כי ליין האיפור שלה מתרחב (יששששששששששששש!!!) והיא עתידה להשיק לקראת ספטמבר-אוקטובר ליין חדש-דנדש של 10 שפתונים פרי מוחה הקודח והצבעוני. הצבעים נראים משגעים ומלאי פיגמנט, כמו גם לא סטנדרטיים (ישנו גם שפתון שחור ותכלת עז), מה שגורם לי לרצון עז מאד לרכוש את כל הסדרה ולו בשל אריזת חד-הקרן היפהפיה שהיא בחרה בה למתג את עצמה.

בתמונה: צילומי השפתונים מהקולקציה החדשה; משמאל-האימג' עם השפתון בתכלת, ולצידו השפתון עצמו...


בקיצור-אם עדיין לא הפנמתם את העניין, מדובר באושיית סטייל רבת הוד, הדר וטעם, וכך מצאתי את עצמי מתמכרת הופכת לגרופי נלהבת. אני לגמרי מחכה למוצרים הבאים שהיא לבטח תוציא בעתיד. מה שקצת לא ברור לי זה איך מכל חברות הקוסמטיקה הגדולות שבארה"ב, אף אחת עדיין לא הרימה את הכפפה וביקשה לייצג אותה? מה דעתכם, אם זה יקרה-האם היא תאבד את סוד הקסם הייחודי והמחתרתי שלה ותהפוך יום אחד לתאגיד ענק? ובכלל, אולי בעצם עדיף לה להשאר עסק עצמאי קטן, מיוחד ועם הרבה כוח קניה ולא להבלע לתוך עולם התאגידים הממוסחר כל כך...הממממ....תמהתני...

לאתר שלי:www.yaelmakeup.co.il

כתבו אלי:yaelmakeup09@gmail.com


milkysmile

Saturday, August 22, 2009

Make yourself go Va-Va-Voom with MAC's "Baby Bloom"...



(...הייתי חייבת לדפוק חרוז מטופש...בחיי...)

ותודו שהחריזה הזו היתה טיזר חינני להפליא...עובדה שאתם פה...:-P
ביום חמישי האחרון הוזמנתי ל"מאק" רמת אביב להשקה של שתי הקולקציות החדשות-"Baby Bloom" ו"Grapic Garden" (כן, בזמן האחרון הפכתי להיות אושיית השקות אמיתית..."פארטי אנימל" שכמותי-נו,שויין!). הארוע היה ארוע סגור ל"מכורות" בלבד (אני לא יודעת אם לקבל את זה כמחמאה, או להעלב קשות :-D...) ואמור להפוך לדבר שבשגרה לפני השקת קולקציות חדשות. לכל הדעות יוזמה ברוכה ואופציה מצויינת עבורי, אז אין-אמתכם הנאמנה, לספק לכם מידע מהימן וביקורת אובייקטיבית ככל האפשר (כעובדת החברה לשעבר; כן-כן, 4 שנים אינן הולכות ברגל מסתבר) על המוצרים בליוויית תמונות, קישקושים אינפורמטיביים ושאר "מרעין בישין"....



(בתמונה:"אבק של כוכבים"; כפכפי דולצ'ה וגבאנה על רגליו המסוקסות של הסטייליסט אריאל, לצד קעקועי הכוכבים של נטע, המדריכה הראשית של "מאק". לא באמת חשבתם שאני אפספס סטייל שכזה, נכון?!)
כמו בכל מסיבה טובה, קצת כיבוד תמיד פותח את התאבון ומספק ICE BREAKER מצויין-עוגיות משובחות, הרבה יין מוגז בטעמי פירות (אחחח...תענוג! מה לעשות, אני בחורה זולה-תנו לי יין נתזים בשני שקל ודפקתי את הראש בשניה וחצי...) ואפשר להסתער על הסחורה...הנתחילה?


(הפנינג המוני ב"מאק" רמת אביב-ערב ההשקה)
"Baby Bloom" היא קולקציה המשיקה מייקאפ חדש בחמישה גוונים שנכנס לליין הקבוע בשם Studio moisture tint, וכן חמישה ליפ באלמים המלווים אותו מהדורה מוגבלת, בשם Suntints SPF20. המייקאפ עצמו, או נכון יותר לומר ה"דמי מייקאפ" (למי שמכיר את ההגדרה), מועשר בלחויות, מספק כיסוי קל, בעל גימור טבעי מאד ומכיל מקדם הגנה של SPF15. הוא אמור למעשה להחליף את המוצר הקודם שייצג חלק מנישת המייקאפים הקלילים של החברה, הלוא הוא Select tint הישיש והטוב שהחל לרדת מן המדפים כבר בשנה שעברה.
הבאלמים הינם מלחחי שפתיים עם גוון קליל ומקדם הגנה של SPF20 (שהוא אגב, הגבוה ביותר מכל מוצרי ההגנה לשפתיים של החברה). הגוונים פסטליים ומתקבלים כשקפקפים של השפתיים, התחושה נעימה עד מאד והגימור זכוכיתי במיוחד. כל אלה, כפי שציינתי כבר, במהדורה מוגבלת ואינם נשארים בליין הקבוע.
הקולקציה השניה שהושקה היא ה"Graphic Garden" שהיא למעשה קולקציית קיטים מוקטנים ("מאק" כחברה שאינה דוגלת בשיטת ההנחות באופן גורף, משיקה פעמיים בשנה קולקציות "קיטים" של מברשות מוקטנות ומוצרים אחרים במחירים מיוחדים), המכילה שני סטים של מברשות מוקטנות, שתי פלטות של צלליות ושני קיטים לשפתיים-כולם במהדורה מוגבלת. לארצנו הקטנטונת עד עתה היתה מגיעה רק פעם בשנה, לקראת נובמבר, קולקציית הקיטים הגדולה יותר של חג המולד. משנה שעברה החלו להביא גם את קולקציית הקיטים הקטנה יותר שמושקת באופן אקסקלוסיבי בבית הכלבו "Nordstrom" וכך למעשה גם בארץ מושקים הקיטים הללו פעמיים בשנה.
ועכשיו, להתנסויות וביקורות...
נתחיל כמובן ב"Baby Bloom"; יותר מהכל עניין אותי המייקאפ. כחובבת מושבעת של קודמו בתפקיד שיוצא לפנסיה שלא באשמתו, חשתי לנסות אותו על עור פניי. ראוי לציין ראשית שלהפיץ אותו "רק" בחמישה גוונים (מ"light" ללבנבנות שכמוני, ועד "deep dark")-היא החלטה שיווקית נבונה במיוחד בעיניי. הליין הקודם הכיל להערכתי כ-12 גוונים, מרביתם מיותרים. כיוון שהמייקאפ עצמו הינו בעל כיסוי קליל מאד, חלק מן הגוונים היו דומים מאד זה לזה, וכך מצאתי את עצמי מתאימה בעיקר שלושה או ארבעה גוונים פופולריים במיוחד. השאר, נשארו מיותמים על הסטנד, ללא שימוש נרחב.
מעצם היותו עשיר מאד בלחויות וקליל במרקם, המייקאפ החדש מתאים, מן הסתם, לבעלות עור רגיל עד יבש, ללא פגמים יוצאי דופן מבחינה טקסטוראלית (למאפרים המקצועיים שבינינו אוסיף ואומר כי נאמר לנו מפורשות שבשל תכונתיו ה-flawlessיות הוא מתאים במיוחד לצילומי HD). התחושה שלו על העור נעימה מאד, ומותירה את העור רווי לחות ונעים למגע. הגימור, כאמור, בהתאם-מאד טבעי. הזכיר לי לגמרי בתכונותיו את המייקאפ החדש של דיור "DIORSKIN-NUDE", שגם אותו אני אוהבת מאד-אם כי יש לי תחושה שבמבחן מחיר VS כמות, זה של "מאק" מנצח בהליכה. אלו מכן שאוהבות גימור מאט (המתאים בעיקר לבעלות עור מעורב-שמן) וכיסוי גדול יותר-לא ימצאו פה את מבוקשן. בקיצור, מבחינתי, אהבה חדשה נולדה!
לגבי הבאלמים אני חייבת להודות שתחושותי מעורבות. כמאפרת, לא מצאתי טעם בלרכוש אותם-מוצרי שפתיים וגלוסים יש לי לרוב, והעובדה שהם בעלי מקדם הגנה גבוה אינה משנה לי כהוא זה. בנוסף כפי שציינתי, רמת הפיגמנט אינה גבוהה, כך שעל אף הגימור שובה הלב, וויתרתי על העניין. לעומת זאת, לקונות לא מקצועיות, שרמת ההגנה במוצר חשובה להן מאד ואינן אוהבות את המרקם הכבד מעט והדביקות של חלק מהבאלמים הקיימים בשוק, אני חושבת שהמוצר יתאים מאד וישרת אותן נאמנה. בהשוואה לליפ קונדישיונר המפורסם של החברה, הליפ טינטים עדיפים בעיניי אלפי מונים-גם מבחינת טכניקת האפליקציה, {הליפ קונדישיונר הצבעוני מגיע לארץ רק בקופסית משום מה, (בניגוד לחו"ל, שם אפשר היה למצוא אותו פעם גם בסטיק) מה שמצריך תחיבת אצבעות לא כיפית לתוך המוצר, YUCK! טיפ להנהלת החברה-RE-VAMP IT ויפה שעה אחת קודם!}, גם מבחינת התחושה על השפתיים והגימור השונה, וה"נוק-אאוט" הסופי-גובה מקדם ההגנה. בקיצור-לשיקולכם...


(בשורה העליונה מימין: סלקט טינט הישן תנצב"א; תאומים שהופרדו בלידתם? סטודיו מויסטר טינט ודיורסקין-ניוד
בשורה התחתונה: הליפ קונדישיונר VS הסאן-טינטס...הפינה לשיפוטכם!)
ועתה-לקולקציה השניה...."Graphic Graden"...
ראשית-הבהרה גורפת לגבי כלל קולקציות הקיטים: מכיוון שהמחירים של המוצרים מלכתחילה מוזלים אין על הקולקציות הנ"ל ו/או המוצרים שבתוכן הנחת מאפר-לא בארץ, ולא בחו"ל. אני מוצאת את העניין "פיירי" לחלוטין כיוון ששוב, אני לא חושבת שקהל הלקוחות המקצועי הוא בהכרח קהל היעד של המוצרים הללו. הקיטים הם רעיון מצויין עבור לקוחות פרטיות שמעוניינות לרכוש כמה מוצרים של החברה במחיר מיוחד וכך לקבל מקסימום אפשרויות בפחות כסף (בהשוואה לחברות המסחריות שבשוק). רעיון מצויין בעבור מי שאינה בעלת אינספור צלליות, ופלטה של 6 גוונים בני אותה המשפחה בהחלט תענה על צרכיה היומיומיים גם מבחינת וורסטיליות וגם מבחינת המחיר.
בקולקציה שני קיטים של מברשות מוקטנות, שניהם הפעם קיטים "מעורבים" (בניגוד לפעמים קודמות בהן היו הקיטים "מחולקים" לנושאים-קיט מברשות עיניים, קיט למוצרי פנים וקיט מעורב); שניהם מכילים 5 מברשות שמגיעות בנרתיק מהודר ונותנות מענה לכלל איפור הפנים (או כמו שאני נהגתי לכנות אותם "קיטי כלבוייניק"). בנוסף שתי פלטות של 6 צלליות כ"א-אחת בגוונים קרים, ואחת בגוונים חמים; שני קיטים לשפתיים המכילים שני שפתונים וגלוס, גם הם בנרתיק מעוצב.
המוצר השווה ביותר בקולקציה, לכל הדעות, הינם הקיטים של המברשות. הם מהווים תמורה נאה מאד בעבור המחיר (קצת מעל 300 ש"ח בעבור 5 מברשות), בהתחשב בעובדה שמחיר ממוצע למברשת מקצועית של "מאק" הוא כ-150 ש"ח ביום רגיל.... בניגוד למברשות של החברה מהליין הקבוע שנעשות בעבודת יד, המברשות המוקטנות של הקיטים אינן בעבודת יד, וחדי העין המקצוענים יוכלו לבטח למצוא אי אלו הבדלים באיכות המברשת. הקיט המומלץ מבין השניים בעיניי, (וגם הנחטף יותר יש לציין, על סמך נסיון העבר) הוא הקיט שמכיל את מברשת 187 האלמותית. אם חשקה נפשכן במברשת הנ"ל שמתאימה בעיקר למייקאפים נוזליים ולפודרות ואין ידכם משגת לשלם את מחירה הגבוה מאד בימים כתיקונם-רוצו לרכוש אותו. מנסיון אישי, כבעלת קיט דומה אני יכולה לומר שאיכות המברשת המוקטנת הספציפית הזו, כמו גם איכות מברשת ההצללות המופלאה שאיתה בקיט (מספר 186), אינה נופלת לדעתי במאום מ"אחיותיה" הגדולות יותר. בקיט השני, לעומת זאת, נמצאות, בין השאר, מברשת 190 המצויינת, שמיועדת למייקאפים מוצקים בעיקר, ומברשת 129 לסומק-שהיא מברשת הסומק הנמכרת ביותר של החברה. בקיצור ולעניין, חשבון פשוט מעיד כי מספיק שאתם מעוניינים בלפחות שתי מברשות מהקיט, ועניין המחיר הופך למשתלם לחלוטין עבורכם.
פלטות הצלליות התחדשו הפעם בעיקר בדבר אחד מהותי-כל 6 הצלליות שבפלטות הן במהדורה מוגבלת ולא ניתן למצוא אף אחת מהן בליין הקבוע. בדגימת הפיגמנט אף התרשמתי לטובה ולדעתי-הפיגמנטים הפעם (שהם בד"כ תלויי מרקם) חזקים מתמיד והגוונים מאד מוצלחים-גם בפלטה ה"קרה" וגם ב"חמה"-אותה אהבתי מאד.
קיטי השפתיים הם אלו שפחות עניינו אותי, שוב, אין לי צורך במוצרי שפתיים כרגע...גם שם ראוי לציין כל שלשות המוצרים הינם גוונים חדשים במהדורה מוגבלת, יתרון גדול לטעמי-אני מחובבות המוצרים ה"מיוחדג'ים", אלו שלא ניתן למצוא בליין באופן קבוע. דבר נוסף שניתן לומר ב"זכותם" הוא שהם יכולים לשמש כשי נאה, חביב ולא מחייב לכל אישה שחובבת איפור שפתיים. שוב, בהחלט שווה את הכסף-אני, כאמור כמו את שאר הקולקציה, מצאתי אותם מיותרים עבורי.
OVERALL, היה ערב כייפי ומוצלח, הפרזנטציה היתה אינפורמטיבית ועניינית והאווירה נעימה וחייכנית. בהחלט רעיון מצויין לקידום מכירות ושיווק של קולקציות חדשות. אני לגמרי מחכה להשקה הבאה!



ואם בלבלוב עסקינן, לא יכולתי שלא לצרף לפוסט הקייצי הזה גם את תמונות התכשיטים ההיסטריים הללו שנלקחו מהאתר המדהים הזה (ותודה לאתר Style.com שהפגיש אותי עם הפלא הזה...). כחובבת סחלבים מושבעת, וכמו שמרביתכם כבר יודעים-גם חולת אביזרים לא קטנה, התעלפתי אל מול המסך כשנתקלתי בדבר המטורף הזה. מדובר בחברה יפנית (איך לא...) שמתמחה בטכניקה מיוחדת של שימוש בסחלבים אמיתיים המיובשים ונחנטים באמייל (קצת קריפי, אני מודה...) המשמר אותם ואת הצבעים המקוריים שלהם לנצח, לכדי תכשיטים יפהפיים-יש להם שרשראות, עגילים וסיכות לבגד. בדקתי עבור השופוהוליקיות שבינינו, וכן, החברה שולחת גם לארץ. אז לידיעת חבריי, מכריי וכל מוקירי זכרי באשר הם (במיוחד אלה אשר גרים בארה"ב הרחוקה...)-אם מי מכם חש בצורך עז ובלתי נשלט לצ'פר אותי במתנת יום הולדת מוקדמת-שרשרת שכזו (במיוחד של סחלבי ה"טייגר" הירוקים או הסגולים :-P) תשמח אותי עד בלי די ותגרום לי להיות אמתכם הנרצעת לנצח-נצחים! מבטיחה!
שלא תגידו שאני לא דואגת לחשבון הבנק שלכם....תהנו!
לאתר שלי:www.yaelmakeup.co.il
כתבו אלי: yaelmakeup09@gmail.com



milkysmile

Tuesday, August 18, 2009

"הגביע הקדוש"-נדודי יפותו בארץ הקודש...


(או...לעזאזל, מה כבר ביקשתי?! תיק קלאץ' בוורוד זרחני?!...)
קיבינימט! כן...קיבינימט! זה מה שיש לי לומר...קצתי בדשדוש חסר התוחלת ובאקססוריז הטחונים מייד אין סו-קולד תל אביב דה ביג אפל! דווקא עכשיו, כשהייתי בטוחה שההתעוררות של השנים האחרונות בתחום, תצמיח עושר וורסטילי במיוחד של נעליים ואקססוריז חדשניים, חטפתי כאפת "תתעוררי" לפנים. אין מה לעשות, כנראה שיש לנו עוד המון מה ללמוד בתחום. באמת...בדרך כלל אני מאד שמחה לפרגן למה שקורה פה בזמן האחרון-אירועי ה"פלסטיק שוק", דוכני האקססוריז שהולכים ומתרחבים ב"שוק מעצבי העיר" והמכירות הביתיות והחתרניות קצת הרימו לי את המורל והביאו ניחוח מלא תקווה של חו"ל...אבל כנראה שזה עדיין לא מספיק.
כנראה שגם בתחום הזה, כמו בבגדים, אפקט ה"עדר" הישראלי פושה בכל חלקה טובה...כל חנות/דוכן/מכירה מזכירים אחד את השני ברעיון, בביצוע ובדגמים...כמה משמים...כל כך הרבה אנשים ברוכי כשרון, איך לעזאזל מרביתם מצליח להנפיק דברים כל כך דומים? זה באמת כל כך יפה ומוכר עד כדי כך שבאורח פלא כולם "מעצבים" את אותם דגמים? תמהתני!
סיפרתי לכם שבשבוע שעבר הוזמנתי להשקה של "סמאשבוקס" בארץ...ומכיוון שהפרוטה אינה מצויה לאחרונה בכיסי (אין צורך לצקצק בלשון ברחמים, ארונותי גדושים בכל טוב לעשור שלם...) החלטתי להשקיע אך ורק באקססוריז שווים, שכן כל סטודנט ינוקא שנה א' במכללה לעיצוב ע"ש אנה וינטור תבדל"א יודע היטב שהאביזרים הם-הם שעושים את הבגד. וכך יצאתי אני, חולת אביזרים שכמותי, למסע הציד בתל אביב, ה"תפוח הגדול" של המזרח התיכון.
בראש ובראשונה החלטתי למקד את עצמי ע"מ שלא אתבלבל, ומכיוון שצבעים זרחניים ובכלל אופנת האייטיז הם הבון-טון של העונה (ואני מתה על הצבעים השמחים הללו), חפצתי לצוות לתכשיטים שיש לי כבר בסגנון תיק קלאץ' תואם. נשמע פשוט לא? אז זהו...שלא!!! לו רק ידעתי עד כמה המשימה תהיה קשה ומפרכת...
המקום הראשון שעלה על דעתי היו כמובן החנויות "טופ שופ" ו"מיס סלפרידג'" שבקניון ארנה. הייתי בטוחה בתכלית הבטחון ששם אמצא את מבוקשי, מתבקש לא? אין הרי על החנויות הללו "מייד אין לונדון" בענייני אקססוריז, שנות השמונים וצבעים זרחניים בכלל. אפעס, יצאתי משם כשחצי תאוותי בידי. נדמה כי גם על הקניינים שלהם חלים חוקי הטרנדים ה"עדריים" והמשמימים של הלבנט. הקולקציה שמגיעה, לוקה בחסר ביג-טיים ונדמה לפעמים שמשחקים שם על בטוח, רק מה שימכר בבטחון, נרכש. כמו שציינתי אינספור פעמים, הישראליות רוצות אולי להיות אופנתיות, אבל לא עד הסוף. מושג ה"טוטאל לוק" רחוק מהן לאללה-הן ירכשו את שמלת הסטרפלס הפרחונית עם המחוך במפתח "לב", אבל יצוותו לה סנדלי גלדיאטור שטוחים, מאוסים וטחונים. כל התעוזה, האדג', עושר הפריטים והמבחר שקיימים בחנויות הללו בחו"ל, הופכים להיות דלים ואפרוריים בארץ...נעצבתי לגלות בחנות כי ליין התכשיטים נגוז בקול דממה דקה וגם ליין הבגדים הכיל לטעמי יותר מדי שמעטס בייסיקיים להחריד מטריקו....לטובה לעומת זאת יצויינו הנעליים הנועזות בצבעים הבוטים (שאף נרכשו בקול ששון גדול), אבל ללא שום אופציה לתיקים שווים שישלימו אותן. כמה פספוס בחנות כה שווה! מרגיז!
האופציה הבאה היתה לקפוץ ל"מנגו", שבשנתיים האחרונות השכילו דווקא לנפק קולקציות מופלאות של בגדים ואקססוריז שווים ביותר. לאוזני גונבה השמועה שהיה להם במלאי קלאץ' שכזה, אך אני לא זכיתי לראות אותו, גם לא בחנות העודפים שלהם, בואכה אזור התעשיה הרצליה.
מאוכזבת משהו הדרמתי לכיוון קניון רמת אביב, שם אצתי בשמחה לחנות "אקססורייז" הידועה באביזרים השווים שלה. בין כל עשרות התיקים והקלאצ'ים היפהפיים לא מצאתי ולו אחד בצבע דומה. אותו הסנריו חזר על עצמו גם באגף "טראפלוק" השווה בד"כ של "זארה", ב"קסטרו" (הייתי נואשת, מה לעשות...), ב"ניין ווסט", "בורדו-תיקים" וב"אלדו". מצאתי אמנם קלאצ'ים לרוב, אפעס מרביתם בצבעים מפוהקים של אדום, שחור, לבן, כסף וזהב, או איך נאמר..."BORING!!!"
ברם לא אושיית אביזרים שכמוני תאמר נואש...עדיין הייתי מוי אופטימית! היי, זו פאקינג תל-אביב!!!! אין מצב ש"אין"! צריך רק לא לומר נואש...אמשיך לכתת את רגלי עוד קצת. נותרו לי עוד כיומיים עד לארוע...בטוח אמצא משהו שאוהב!
יום למחרת שמתי את פעמי לאזור שינקין והסביבה, מעוז ה"קוליות" והקאטינג אדג' לכל הדעות...נחרשו באופן יסודי סניפי "דיווה", "אלדו" (שוב...) ואפילו "מונסטון" הקיטשית...אך לשווא. בצר לי, חיפשתי אפילו בשוק "בצלאל" ובשוק הכרמל, אך גם משם יצאתי בידיים ריקות. ניצני ישועה מצאתי ב"אמה", החנות החביבה עלי שמחזיקה מעבר לליין הבגדים המקסים גם אקססוריז בטעם של פעם עם קריצה אופנתית לשנות השמונים. נרכשו כלאחר כבוד קלאץ' מצועצע ושרשרת אובר-סייז אופנתית כאופציה חלופית, למקרה שעניין הצבעים הזרחניים לא ייצלח.


האקססוריז העליזים של "אמה", רוצה עוד!!!

מדופרסת קלות-גלשתי לי בנט באותו הערב. מצאתי את עצמי בוהה לשווא בעיניים מזוגגות בנישת התיקים באתר של "NEW LOOK" שהיה גדוש בדיוק באותם קלאצ'ים שכה חמדתי, ועוד בגרושים...(לא עושים משלוח לארץ, האנטישמים!). גם על התיקים הקיטשיים וההורסים של "PAUL'S BOUTIQUE" הייתי מוכנה ל"התפשר"...אבל היי, הזמן דחק והתיק לא היה מגיע גם לו הייתי משחדת את פקידי דואר השליחים בהצעות מגונות (לא שהמחשבה לא עלתה לי בראש...:-P).


קלאץ' זרחניים של רשתות פרימרק, טופ-שופ, מיס סלפרידג', אואזיס וניו לוק-אף אחד מהם אינו עולה מעל 20 פאונד!
במר יאושי פירסמתי בשורת הסטטוס שלי בפייסבוק את הדרישה...חשבתי שאם אשלח לחמי על פני המים, אולי תבוא לי הישועה ממי מחבריי המעורים בברנז'ת העיצוב והאופנה. קיבלתי תגובה ממישהי שמוכרת אביזרים מלונדון (שמתם לב לאובר דוז של מכירות מלונדון לאחרונה?!). הציעה לי ברוב חוצפתה לרכוש קלאץ' דומה מעור ב-450 ש"ח, או להסתפק באחד מטאלי בסכום של 250 ש"ח. "תגידי" חשבתי לעצמי בעצבים "באמת את חושבת שיש לי חור במצח?! כמה נואשת אני נראית לך?!" למה לי לעזאזל לקנות ממך תיק במחיר מופקע שכזה, כשבאי ביי הוא יעלה לי עם המשלוח כ-15 פאונד......טחחחח, בחלום הלילה יקירתי!
שוב הירהרתי לי בעגמומיות בנסיעה האחרונה שלי ללונדון לפני כשנתיים, ידעתי שלו יכולתי לסייר סיור זריז באוקספורד סטריט הייתי מספקת בכמה שעות של שופינג את תאוות האביזרים שלי לפחות לשנה נוספת. לא סתם עשיתי לי מנהג מגונה שכזה לפקוד את הבירה האנגלית הזו לפחות פעם בשנה...בכל פעם אני חוזרת עמוסה כל טוב! מה לעשות שהשנה לא יצא לי, אפרוחית נולדה וכו'...אפשר לומר שידי היו מלאות בדברים אחרים...


אנסמבל חינני של "PAUL'S BOUTIQUE" ונעלי "IRREGULAR CHOICE"-אוסף פרטי

בסופו של דבר, כמו שעיניכם הרואות בתמונה הפותחת את הפוסט, נזכרתי שיש לי בבית משהו שיענה על צרכי פחות או יותר. אמנם לא קלאץ' לחלוטין, וגם לא לגמרי פוספורי כדבעי, אבל היי-חייבים להודות שהקומבינציה יצאה בכלל לא רע ביחד הא?
מה שכן-עד להשקה של מותג היופי הבא שיגיע לארץ, גמרתי אומר בליבי לארגן לי איזה קוויקי קדחתני בלונדון. חייבת לחדש את המלאי בדחיפות...מי מצטרף אלי???
לאתר שלי:www.yaelmakeup.co.il
כתבו לי:yaelmakeup09@gmail.com



milkysmile

Saturday, August 15, 2009

ס...סמ...סמא...סמאש...סמאשבוקס עולים לישראל!!!



(או...איך הרגשתי ליום אחד מיני-סלב...)



אתמול עבר עליי יום עמוס וגדוש ארועים, רובם ככולם כיפיים ומרגשים, ולרגע ממש קט-הרגשתי סוג של מיני סלב...

פתחתי את הבוקר בריצת אמוק (או נכון יותר, נסיעת אמוק) לת"א לספרית שלי לימור מ"קוקטה", שכן השורשים שהחלו לבצבץ להם מהבלונז' לא הלמו את מעמד השקתו החגיגית של המותג "סמאשבוקס" אליו הוזמנתי בערב.

"אללי..." חשבתי לי לעצמי "הכיצד אוכל להתחכך בין כל ה"הוז אנד הוז" במראה "הגרושה המובטלת מדרום הארץ"?

בעוונותי איחרתי איחור פקאצתי במיוחד (לא אשמתי, בחיי, זה "הפקקים"...), ודאגתי להטריף לה את החושים (לימורי, סליחה, אוהבת'ותך...). וככה, בעודי יושבת על הכסא, כשענני אמוניה ומי חמצן משכרים מסמאים את ראייתי, מתקשרת אליי נ', הדיווה, חברתי היקרה:

"אני בת"א, איפה את?" היא צוהלת אלי מצידו השני של המכשיר...

"בדיוק גמרתי לעשות שורשים אצל לימור..." אני עונה לה בעגת הגרושה המובטלת שבראשי...(בחיי, רק מסטיק עיסתי חסר לי בפה...)

"אני גם סיימתי עכשיו את הבדיקות שלי בקופ"ח וחשבתי להזמין אותך לצהריים..." ממשיכה נ' לזמרר בעליצות בלתי ברורה (במיוחד לאור ה"נו-נו-נו" שחטפה על הראש חצי שעה קודם לכן מן הרופא...) אכן, הדחקה היא מנגנון מבורך!

קבענו לנו במסעדת "צפרה" המשובחה שברחוב יגאל אלון (כאן המקום להבהיר הבהרה קטנה-כשגברת נ' מזמינה לאכול איתה זה לעולם יהיה בסטייל, כיאה לטבחית המהוללה שהינה. משהו קליל ובלתי מחייב במילון המונחים הקולינרי שלה משמעותו קפיצה לבראנץ' אצל רושפלד...ככה, "בקטנה"...). בכל מקרה, בטוב ליבנו במיני סושי בטמפורה ושרצים אסיאתיים מובחרים אחרים השלמנו פערים רכילותיים חשובים של שבוע תמים בו לא התראנו. את הארוחה "פינשנו" בקינוחי קרם ברולה משובח וסופלה שוקולד מר עם גלידת דובדבנים, מנה שהיתה כה אסתטית עת נחתה על שולחננו, עד שחבל היה לי לחרב אותה (אבל אל דאגה, התגברתי על זה מהר מאד...). ברם, כיוון שאשה עסוקה אנוכי, ואצה רצה לי הדרך, מצאתי את עצמי לאחר כשעה קלה שוב מתרוצצת בדרכים.

שוב נכנסתי לרכב, ושוב טסתי בחזרה הביתה למסיבת סיום הפעוטון של אפרוחית. בראשון לספטמבר הגברת מתחילה באופן רשמי ללכת לגן, איזו התרגשות!!! כן-כן, מי היה מאמין, הפכתי להיות מהאמהות "האלה". תיכף ינדבו אותי להיות יו"ר וועדת קישוט וחגים ואז באמת שאריות תדמית נערת הרוק'נ'רול יתנדפו ממני באופן מוחלט וסופי בהחלט....בו-הו!!!

אחרי הוזלת אי-אלו דמעות התרגשות במעמד ומילמולי תודה למטפלת המקסימה של אפרוחית, שילחתי את מר יפותו ואת הפצפונת לאמא שלו ושוב אצתי רצתי לי הביתה. הארוע המכונן של הערב עדיין לפני וטרם הספיקותי להתארגן כראוי. מה בכלל לובשים להשקה של מותג איפור בינ"ל עם ניחוח חו"לי?! המממממ...שלושה ניחושים.....:-P

נכון, שחור.....שחור, אבל עם טוויסט! ומי שמכיר אותי יודע היטב שה"טוויסט" אצלי עושה את כל ההבדל. במקרה הכינותי מבעוד מועד אי-אילו פריטים בעלי נוכחות שישדרגו את כל ההופעה. אחחחחחח.....אין.....אין על אקססוריז שווים!



(אקססוריז שווים אינדיד:מימין למעלה בכיוון השעון, מנת סופלה השוקולד של "צפרה"; נעלי "הנערה העובדת" שנעלתי; תיק של TIFA, שרשרת וחגורה של "טרינה טרנטינו", נעליים "טופ שופ")

ובכן, התארגנתי, התאפרתי (!), התאבזרתי ושוב עליתי לרכב לכיוון ת"א, בפעם השניה אותו יום. הארוע עצמו נערך בלופט "הסטודיו לצילום" שברמת החיל. החנתי את האוטו ודידיתי לי בצעד כושל (לא מההתרגשות חלילה, מהעקבים.....) אל מקום הארוע שם קבעתי להפגש עם חברות.

הלופט עצמו שבקומה השלישית היה מעוצב במינימליזם ראוי, עם מסך וידיאו ענק על הקיר שהריץ ב"לופים" הדגמות איפור ותמונות באקסטייג' של תצוגות אופנה מחו"ל. מימין לכניסה עמדו, כמו דוכני סוכריות מאובזרים היטב, שלושה סטנדים עמוסים במוצרי החברה ועמדת איפור ענקית בה עמל דניאל, מאפר החברה שהוטס במיוחד לארוע, על איפור דוגמניות שהסתובבו בין קהל המוזמנים. את הגימיק הללא ספק חביב של הערב סיפקו "דיילות חינניות" (או בעגה ברורה יותר-"כוסיות") מצויידות בערכות "פולארויד" ניידות ומשוכללות, שצילמו חינם אין-כסף את האורחים והגישו להם במתנה את תמונות ה"פפארצי" שלהם. בין האח"מים, מנכ"ל רשת "אפריל" (הזכיינית הראשית), פרזנטורית המותג בארץ-אסתי גינזבורג, השחקנית לימור גולדשטיין, הבדרן אסף אשתר (?!-בחירת יח"צ תמוהה אפעס...) והמוני המוני מאפרים מן "הביצה".



בתמונה:מינגלינג המוני, צחוקים, שתייה ו"פאפרצי"...אכן קשים הם חיי הסלב
ולמאותגרות-איפורית שבינינו, כמה מילות רקע רשמיות על המותג: "סמאשבוקס" נוסדה בקליפורניה, ארה"ב בשנת 1996 ע"י האחים דין ודייויס פאקטור (הנינים "של"...אומרים שהכל נשאר במשפחה...). השניים שהיו בעלים של אולפני סטודיו בהוליווד לצילומי סטילס ולצרכים הפקתיים הקשורים בצילום, חיפשו במסגרת עבודתם מוצרי איפור שיתנו מענה מקצועי לצילומים מקצועיים מחד, אבל גם יהיו "לבישים" ביום-יום מאידך. מאז זרם הרבה מאד גלוס למיכלים, החברה גדלה ומיתגה את עצמה במהלך השנים כחברת איפור מקצועית-וכיום ניתן למצוא את המוצרים כמעט בכל בתי הכלבו הגדולים, כמו גם בסניפי "ספורה" השונים ברחבי העולם. החברה אינה משווקת את עצמה בפרסום בעתונות הכתובה ומיישמת בגאווה מדיניות "CRUELTY FREE" (ללא ניסויים בבע"ח). בין מוצרי הדגל המפורסמים ביותר שלהם ניתן למצוא את הפריימר המהולל ("PHOTO FINISH PRIMER") על גרסאותיו השונות, מוצרי ה"O-GLOSS" שמשנים את צבעם באופן ייחודי על השפתיים והלחיים ועוד.




(מימין ובכיוון השעון:פלטת אייליינרים עמידים, הפריימר המהולל, מוצרי ה"O-GLOSS", הסטנדים מהארוע)

בנימה אישית ואובייקטיבית, באופן כוללני-המוצרים איכותיים וטובים מאד, בעלי פיגמנטציה מצויינת ועמידות טובה; מצויינים לשימוש עצמי, ומרביתם לא יביישו אף תיק איפור מקצועי של כל מאפר שמכבד את עצמו. אהבתי מאד את הפריימר, את הצלליות אבן ואת הליינר העמיד. קיים גם ליין מברשות נאה, מהן טובות יותר, מהן טובות פחות. אני עדיין מחזיקה בדעה שאלו של "מאק" משובחות מהן לשימוש מקצועי, מה שלא יגרע מרצוני להתחדש בכמה בכל מקרה (גרידי, אני מודה...).

תוך כדי המינגלינג ההמוני וההתנשקויות עם קולגות שלא ראיתי מזה זמן, החלה ראייתי להתערפל משהו ודמעות עלו בעיני, בהתחלה חשבתי שאלו הן דמעות שמחה, שכן לא כל יום חברת איפור בינ"ל עושה "עלייה" לארץ הקודש, אבל גישה קצרצרה למראה הבהירה לי את גודל הקטסטרופה-חטפתי דלקת עיניים מאסיבית (זה מה שקורה כשלא מתאפרים יותר מדי זמן...)...האיפור המעושן והקוקטי שעטיתי על עצמי בתחילת הערב איים להפוך למראה דביבון מוכה כלבת באם לא אעשה משהו, ומהר...דמות הסמי-סלב שהתחפשתי לה בבוקר התמסמסה לה לתוך ענני המסקרה שכיסו את עיניי. נפרדתי מהארוע המפואר לשלום, חלצתי את העקבים האימתניים ורצתי יחפה לכיוון האוטו, כשאני מתפללת בדרך שגם הוא, בטעות, לא הפך פתאום לדלעת...ועל זה נאמר "הסנדלר הולך יחף"


......תרתי משמע:-P


לאתר שלי:www.yaelmakeup.co.il

כתבו אלי:yaelmakeup09@gmail.com


milkysmile

Monday, August 10, 2009

אחחחח...לו הייתי זונת-חלל פתיינית....



(או...."אשה יפה"-הוורסיה "המאדימית"....)


אחרי כל ווידויי פה השכם והערב על ה"פטישים" שלי בדוגמת עשרות זוגות נעלי מעצבים, חיבה מטורפת למנגה יפנית ואהבתי לספרי מד"ב ופנטזיה, אני חשה שיש בינינו מספיק קרבה לעליית מדרגה אינטימית ולווידוי נוסף-אני מכורה גם לסדרות מד"ב בטלויזיה. ולא סתם, אלא למד"ב "הארד קור" (או כמו שמר יפותו קורא לזה-"מה זה הזבל הזה?!"...). תנו לי את כל סדרות החייזרים המוזרות, הטיפשיות והמופרכות ביותר, אני מבטיחה להסתכל בהן מההתחלה ועד לסוף.

כך לדוגמא, כמו גיקית אמיתית, אני מוצאת את עצמי פוערת עיני עגל משתאות אל מול מסך הטלויזיה בשידורים החוזרים של סדרות כמו "בבילון 5" ודומותיה. עזבו כרגע את עניין איפור האפקטים המדהים של דמויות החייזרים שתמיד מסקרן אותי. מה שמצחיק אותי יותר מהכל הוא לראות איך יוצרי סדרות כגון אלו מתייחסים לויזואליות במקרים של חייזרית פתיינית וסקסית.... שמתם לב שכמעט תמיד יש לדמות כזו סממנים מהותיים של אישה בת אדם?...אממממ....כמו ציצקעס לדוגמא?!:-P

היא יכולה להיות ירוקה עם עין אחת במצח ושיער בצורת נחשים מתפתלים, אבל ציצים יהיו גם יהיו, ולעיתים יותר משניים. נדמה כאילו היא קרמה עור וגידי פוספורוס אך ורק ע"מ לשקף את מאוויו המיניים של כל תסריטאי מתחיל וחרמן:

"מממ...איך תראה דמותה של טלולה זונת החלל הפתיינית?.....אה...כן...עור ירוק, עין במצח, ושלושה שדיים... לא-לא, בעצם ארבעה, שניים מקדימה ושניים מאחור, שיהיה נוח ללקוחות...אה-כן...וגם חליפת לטקס בצבע מטאלי, צמודה ככל האפשר!"...(סקסיזם אני-וואן?...)

בכל מקרה-למה אני בכלל חופרת לכם? כיוון שאיך שראיתי את קולקציית הנעליים המטורפת הזו של המעצב רפאל יאנג, רצו לי חזק בראש כמה אסוציאציות שכללו, בין היתר, את המשוואה הבאה: "מגפיים"+"מטאלי"="בבילון 5". זהו-זה!!! יכולתי בוודאות לראות את דמותה של טלולה שלנו צדה לקוחות בבר ה"שכונתי" של תחנת החלל נעולה באחד מן הזוגות הללו, רצוי מגפי הירך....("נערה עובדת", או לא?!). וכך התגלגל לו הדיאלוג הבא במוחי הקודח:

"את באה לכאן הרבה?" ישאל חייזר כעור במיוחד עם ראש של נחש ועיניי דג בולטות...


"HONEY" תאנפף טלולה בקול צרוד מסיגריות, "DONT WASTE MY TIME, YOU CANT AFFORD ME-SO BEAT IT!!!" ותשלב את רגליה החייזריות והחטובות זו על זו בעוד זנבה משתלשל מעבר לכסא הבר.


"אבל יש לי בוכטה..." ימשיך הנודניק וילקק את שפתיו בתשוקה חייזרית....


טלולה תיישיר אליו מבט של בוז יוקד בעינה האחת, תחייך חיוך נבזי ותסובב אליו את גבה בהפגנתיות, לא לפני שתדרוך עליו "בטעות"עם עקב הסיכה של המגף המטאלי שעל רגליה....

"אאוץ'...ביץ'!!!" יקרא בעודו מתפתל מכאבים...."יש עוד אלף כמוך!!!"....

טלולה תענטז משם בהפגנתיות סנובית של חייזרית נחשקת.....


אחרי שגמרתי לגלגל את הסרט הזה בראש עלו לי בראש בהתאמה בזה אחר זה, דיוויד בואי, זיגי סטארדאסט ועכבישי החלל ממאדים...בכלל, פתאום נזכרתי איך בשנות השבעים והשמונים, כשתיארו איך יראה הלבוש בשנות האלפיים הרחוקות הכל היה אובר-"חללי" שכזה...זוכרים?...."סטארטראק" עם חליפות החלל והמגפיים שלהם, מנהרת הזמן עם טוני ודאג ואפילו הקליפים הראשונים ב-MTV שניגנו על "העתיד" היו מאד "חייזריים"-חליפות ויניל צמודות ומבהיקות, צבעים מטאליים ואנשי מאדים סקסיים. צבעים מטאליים היו ה-אינטרפטציה הכמעט מותנית בתרגום עיצובי לתיאור "העתיד". כמה מצחיק זה נראה עכשיו, ממרומי המאה ה-21...



ובחזרה לקולקציה.... אם באמת נסתכל טיפ-טיפה אחורה, נראה את ניצני המגמה המטאלית בתחום הנעליים כבר לפני יותר משנתיים בקולקציית האביב של גוצ'י לשנת 2007. מעצבת הבית שלהם, פרידה ג'יאניני הוסיפה תיקים ונעליים עשויים מעור מטאלי בגימור "מראה" שקישטו את הקולקציה והפכו ללהיט שהמשיך והתרגם באינספור וואריאציות גם בקולקציות של העונות הבאות.








אבל בעוד הנעליים של גוצ'י היו "חלליות" משהו אבל עדיין לבישות, הרי שאלו חצו כבר מזמן את גבול הביזאר, ואת זה אומרת אנוכי, שמחזיקה בתואר הבלתי מחמיא בעליל בקרב חברותיי "בעלת אוסף הנעליים הכי מוזרות ביקום". אין מה לעשות-הנעליים הללו לא נופלות תחת ההגדרה של "משהו לביש" בשום מקום על פני כדור הארץ (מה שמחזיר אותנו ל"בבילון 5" וגם שם, רק לנערות ה"עובדות"...). לא נראה לי שאפילו הדיווה "רו-פול" יסכים ללבוש אותן להופעות הדראג שלו...

ורגע של רצינות......תראו, כמישהי שבאה מרקע של אופנה, אני בהחלט יותר ממבינה את הצורך של מעצב להנפיק "שואו" כשהוא משיק קולקצית בגדים גדולה על מסלול, עם כל הטררם של דוגמניות, איפור, שיער ואבזור. במקרה הזה ה"טוטאל לוק" בהחלט יכול לעבוד נפלא...על הבמה! אבל אשכרה להשיק ליין שלם של ready-to-wear שכזה למכירה?! לא קצת מופרך? הרי הנשים היחידות שירכשו את זה יהיו סוג של קורבניות אופנה סטייל פוש בקהאם וחבר מרעיה... אה..כן....וגם טלולה ידידתנו...

ולסיום, מעניין לעניין באותו העניין, (ובזמן שאתם מתענגים לכם לצלילי הקליפ של "מנהטן טרנספר"-TWILIGHT ZONE ותודה ל"יו-טיוב" שהביאני עד הלום...) איך אפשר שלא לצרף להומאז' הביזארי של ליידי גאגא לשנות השמונים הטראשיות, את נעלי ה"דיסקו" של מרטין מרג'לה הבלגית...
אמרנו ש"טוטאל לוק" ו"שואו" הולכים יחד לא?!



לאתר שלי:www.yaelmakeup.co.il

כתבו אלי:yaelmakeup09.co.il


milkysmile



Tuesday, August 4, 2009