Search This Blog

About me (A.K.A-"Yafutoo")

My photo
ISRAEL, Israel
בוגרת "שנקר" במגמה לעיצוב אופנה. מאפרת משנת 97', מתוכן ארבע שנים בחברת "מאק". כיום פרילאנסרית בתחום האופנה והביוטי, ניהלה במשך כשלוש שנים את פורום איפור וציור גוף ב"תפוז" ומשמשת ככתבת עצמאית בפורטל הלייף-סטייל האינטרנטי של "הארץ"-"אונלייף" ובעיתון "גו סטייל". מכורה קשות לבלולה, הבת שלה, ל"הלו-קיטי" ולנעליים-רצוי של "פראדה" ו"מיו-מיו", אקססוריז מטורפים, בגדים מיוחדים וכמעט כל דבר שקשור לאופנה ולסטיילינג.

Monday, November 5, 2012

I LOVE Yafutoo in La-La-Land



הו, הו, הו...סנטה קלאוס-מאחורייך!!!


עבר הרבה יותר מדי זמן מאז הפעם האחרונה בה הענקתי לכם, קוראי היקרים, תשורות איפוריות. תפוצת ההגרלות בבלוגיספירה קצת הוציאה לי את החשק לעשות משהו עדרי ולכן חיכיתי להזדמנות המתאימה, בה רוח המקוריות תשרה עלי ואוכל לשלב משהו שקצתו עבורכם, וקצתו-גם עבורי, שהלוא מדובר כאן (גם אם בעקיפין) בפרנסתי.
מכיוון שהאתר שלי תחת שיפוצים ואת מרבית פעילותי המקצועית אני מרכזת בדף הפייסבוק שלי, החלטתי ליזום אתגר חדש שם. אלא שהפעם, בניגוד לפעם האחרונה בה הענקתי גיב אוואי אחד לזוכה אחת-החלטתי לצ'פר אתכם בשלושה כאלה.
ההשתתפות באתגר הינה קלה למדי ומצריכה קצת חוש אסתטי ובעיקר ראש יצירתי, שכן על כך תיסוב החלטתי הסופית. כל שעליכם לעשות בכדי להשתתף הוא שלושה דברים:
1. ללייקק את הדף המקצועי שלי בפייס (טרם לייקקתם? שיים און יו!)
2. להפיץ לינק של הדף שלי אצלכם בפרופיל הפייס (הפרטי או המקצועי, לא משנה)
3. להעלות על הוול שלי בדף אימג'/תמונת איפור שאתם עשיתם כשסלוגן האתגר מופיע בה או עליה. הסלוגן יכול להיות "כתוב" בכל דרך אפשרית שתעלה על רוחכם-החל מדף נייר שמחזיקה המאופרת ביד, דרך תוכנת עיבוד תמונות ועד כתיבה באיפור עצמו וכו'. זכרו-האימגים' המקורי והאסתטי ביותר-הם אלו שיזכו במקומות הראשונים.
-זוהי איננה תחרות איפור! האתגר פתוח בברכה הן לאנשי מקצוע והן לחובבי איפור באשר הם.
-האיפור שאתם מעלים חייב להיות פרי ידיכם בלבד.
-זוהי איננה תחרות לייקים. השיקולים המכריעים לבחירת הזוכים יהיו המקוריות ואסתטיות ההגשה.
-כל משתתף רשאי להעלות אימג'/תמונה אחת בלבד (אין הגבלה למספר הלוקים באימג'), במידה ויועלו ע"י אותו משתתף כמה אימג'ים שעמדו בקריטריונים-יבחר זה שהועלה ראשון (כרונולוגית) לוול.
תקנון כללי האתגר המפורטים (והמשפטיים), בהמשך הפוסט.
ועכשיו-למה שבאמת מעניין אתכם מן הסתם, הגודי באגז ההורסות שמחכות רק לכם...

מקום ראשון


מקום ראשון-25 מוצרים+2 מוצרי בונוס מוקטנים


מקום שני


מקום שני-10 מוצרים+מוצר בונוס מוקטן יחיד


מקום שלישי


מקום שלישי-5 מוצריםּ+מוצר בונוס מוקטן יחיד

*פירוט של המוצרים בכל גודי באג תוכלו למצוא באלבום האתגר, אליו התמונות שלכם שעמדו בתנאי ההשתתפות.

תקנון התחרות (זהירות, משעמם וארוך-אך הכרחי!)


א. כללי:


 1. חלוקת המתנות (להלן, ה-"GIVEAWAY"/ה”גיב-אוואי”) פתוחה לכל הגולשים/ות בכל הגילאים, בכפוף להוראות תקנון זה.
 2. ההשתתפות ב"גיב-אוואי" הינה בגדר הסכמה לתקנון זה על כל חלקיו, והמשתתף ו/או הגולש המשתתף ("המשתתף") מאשר בהשתתפותו כי הוא מסכים לתקנון זה ופוטר אותי, מכל דרישה או תביעה הקשורה, במישרין או בעקיפין, לחלוקת המתנות עצמה.
 3. אני שומרת לעצמי את הזכות לעדכן את תנאי התקנון, לפי שיקול דעתי הבלעדי, בהודעה אשר תתפרסם מראש בדף.
 4. כל מקרה של סתירה ו/או אי התאמה בין התקנון לבין כל פרסום אחר, מכל סוג ומין, למעט הודעה כאמור על שינוי תנאי התקנון, יגברו הוראות תקנון זה והן אשר תקבענה. המודעות והפרסומים השונים בפלטפורמות אחרות, כדוגמת הבלוג שלי וכיוב' הם לנוחות המשתתפים בלבד.
 5. אני רשאית,על פי שיקול דעתי הבלעדי ו- מבלי לספק נימוק, למנוע השתתפות של גולש כלשהו ב”גיב-אוואי” הנוכחי.
 6. משך זמן ההשתתפות האפשרית עד להכרזת ההחלטה על מקבלי ה"גיב-אוואי": משעה 00:01 ביום 05/11/12, ועד השעה 12:00 ביום 12/11/12 (להלן: "תקופת ההשתתפות בקבלת ה”גיב-אוואי").
 7. אני רשאית להאריך או לקצר את פרק זמן חלוקת המתנות על פי שיקול דעתי. 

ב. כללי ההשתתפות ב"גיב-אוואי":

 1. על כל הרוצים לקחת חלק ב"גיב אוואי" ללייקק את העמוד;להפיצו על הוול שלהם;להעלות תמונת איפור אחת בלבד שלהם ובה הלוגו "I ♥ Yafutoo in La-La-Land". הלוגו יכול להיות כתוב או מוצג בכל דרך שהיא-המקוריות היא שקובעת!
 2. הזוכים ב"גודי-באג" יבחרו על ידי בלבד, ואני שומרת את הזכות לבחור בהם כראות עיני ע"פ התאמת מקוריות ואיכות האימג' שהעלו לעצם ההשתתפות בחלוקת המתנות-קרי, אסתטיות, מקוריות, שנינות, וכיוב'. החלטתי על הזוכים ב"גודי-באג" תהיה סופית ובלתי ניתנת לערעור. למען הסר ספק, אינני מחויבת לפרסם את השיקולים לבחירה. 

 ג. פרסים:

 1. הזוכים ב”גודי-באג” שיבחרו, כאמור ע”י וע”ס השיקולים שלי המפורטים לעיל, יקבלו חבילות של מוצרי איפור חדשים, סגורים באריזתם המקורית. ה”גודי-באג” ישלחו לביתו של הזוכה בדואר חבילות רשום או בדואר שליחים, ע”פ ראות עיני ובמימוני.
 2. ההודעה על הזכייה תימסר על פי שיקול דעתי הבלעדי והמוחלט באחד (או יותר) מן האמצעים הבאים: כתובת הדואר האלקטרוני כפי שעודכנה על-ידו או הודעה באתר ("ההודעה על הזכייה") או כל אמצעי סביר אחר שתמצא לנכון. בתוך 3 ימים מיום שליחת ההודעה על הזכיה, על כל זוכה להשיב לי באותו אמצעי בו קיבל את ההודעה על הזכיה בצירוף כל פרט נוסף שיידרש. ה"גודי-באג" תשלח לזוכה בתוך פרק זמן של עד 14 יום מיום סיום חלוקת המתנות המוגדר לעיל.
 3. זוכה אשר לא אותר תוך זמן סביר ו/או לא ישיב להודעה על הזכיה בפרק הזמן הנ"ל, ייחשב כמוותר על זכייתו, יאבד את זכותו לקבלת מתנה כלשהי ולא תהא לו כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה בגין אובדן הזכות כאמור ואני אהיה רשאית להעביר את הפרס לבא אחריו בדירוג שנקבע על ידי.
 4. המתנות שמחולקות ע"י הינן אישיות והזוכים אינם רשאים להסב אותן לאחר, להחליפן, לשנותן או להמירן בכסף ולא בשווה כסף ולא בכל מתנה או מוצר אחר.
 5. על אף האמור בסעיף זה,אני שומרת לעצמי את הזכות להוסיף, לגרוע, ולשנות את המתנות ולהציע מתנה חלופית באותו ערך ואף נמוך ממנו, על פי שיקול דעתי הבלעדי לאור קרות אירועים אשר אינם תלויים בי ואשר לא יכולה הייתי לצפותם .
 6. המתנות אשר מחולקות על ידי (להלן, "המוצרים") הן של חברות ידועות, מוכרות ואמינות. לפיכך אין לראות בי אחראית בשום צורה ודרך לגבי תכולת המוצרים, בכלל זה החומרים השונים אותם הם מכילים, טיבם וכל היבט אחר הנובע מהשימוש ייעודי וסביר שלהם-לרבות תגובות אלרגיות אפשריות לחלק מהם.

 ד. פטור מאחריות: 

הדף שלי שנמצא באתר FACEBOOK אינו חסין מכל טעות או תקלה. אינני מתחייבת שמהלך חלוקת המתנות לא יופרע או יתקיים כסדרו ללא מגבלות או הפסקות, ינוהל ללא טעויות, יהיה חסין מפני גישה לא מורשית, נזקים, קלקולים, אי דיוקים, שגיאות דפוס ותקלות, לרבות תקלות בחומרה, בתוכנה או בקווי התקשורת. כמו כן ומבלי לגרוע מהאמור לעיל, מובהר בזאת ומוסכם שאין לי שליטה ואו יכולת בדיקה או תאום לגבי תקלות אשר יתכנו עקב שימוש בפורטל האינטרנטי הנ”ל. 
 2. המשתתף מצהיר בזאת, כי אין לו, ולא תהיה לו ולכל הבאים בשמו או מטעמו, כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כלפי, בין היתר, בכל הקשור והמתייחס לחלוקת המתנות. המשתתף מצהיר בזאת, כי התחייבותו זו הנה בלתי חוזרת ובלתי ניתנת לביטול או לשינוי בלא יוצא מהכלל ובמידה המרבית המותרת על פי דין. 
 3. מבלי לגרוע מכלליות האמור, מוצהר בזה במפורש כי השתתפות בחלוקת המתנות הינה לצורכי שעשוע, וכי עלולות ליפול טעויות, וכי בכל מקרה ההשתתפות בחלוקת המתנות הנ"ל לא תקים למשתתף כל עילה, טענה או תביעה הקשורה במישרין או בעקיפין עם חלוקת המתנות, ניהולה, תוצאותיה ו/או כל הכרוך בה.
 4. אינני אחראית בכל צורה שהיא לגבי תקלות כלשהן,שנוצרו עקב ביצוע לקוי של השירותים הקשורים בספקי שירותים חיצוניים, או עקב גורמים שאינם תלויים בי, לרבות "דואר ישראל" או כל אמצעי שילוח אחר דרכם תמוען ה"גודי-באג". 

ה. תנאים נוספים 

1. אני רשאית להפסיק בכל עת, ולאלתר, מכל סיבה שהיא, לפי שיקול דעתי המוחלט והבלעדי, את חלוקת המתנות, כולה או כל חלק ממנה, ו/או לשנות את תנאיה ו/או כל אחד מהמועדים הנקובים בה.
 2. מבלי לגרוע מן האמור בתקנון האתר, אני שומרת לעצמי את הזכות להשתמש בתמונות ובאימג'ים שיועלו כאן למטרת חלוקת ההשתתפות ב"גיב אווואי" למטרות יחסי ציבור ו/או קידום ה"גיב-אוואי" בכל אמצעי תקשורת ו/או כל עניין מסחרי אחר על פי צרכי ושיקולי.
 3. אני שומרת לעצמי את הזכות לעכב ו/או לבטל את מסירת המתנות מכל סיבה שאמצא לנכון עד לבירור כל עניין הקשור לחלוקת המתנות או אחר הנובע מכך.
 4. במקרה של חשש להפרת תקנון זה ו/או הפרת תקנון האתר ו/או לכל פעולה אחרת שנועדה לעקוף את תנאי תקנון זה ו/או חשש לביצוע מעשה של מרמה, עבירה או חוסר תום לב, הנני רשאית בכפוף לשיקול דעתי הבלעדי, לפסול את המשתתף ו/או את הזוכה הרלוונטיים, בלא מחויבות למתן הודעה כלשהי, ובמידה ומדובר במשתתף אשר זכה במתנה, אהיה זכאית, רשאית, אך לא חייבת, להעביר את המתנה למשתתף שהגיע למקום הבא אחריו אף אם היה אותו משתתף מקבל אותה אף ללא אותו מעשה.
 5. בכל מקרה של סתירה ו/או אי התאמה בין תקנון זה לבין כל פרסום אחר, יגברו הוראות תקנון זה והן אשר תקבענה. המודעות והפרסומים השונים הם לנוחות והנאת המשתתפים בלבד ואין בהם כדי לחייב בעניין כלשהו אותי ואת הדף המקצועי שלי. המשתתף מסכים לתקנון זה ופוטר אותי מכל טענה, דרישה או תביעה הקשורה, במישרין או בעקיפין, בקשר עם חלוקת המתנות, קבלתן או אי קבלתן בלא יוצא מהכלל.
 6. תקנון זה מנוסח בלשון זכר אך מיועד במידה שווה בעבור שני המינים.

זהו יקירי, אם שרדתם עד כה-שנסו מותניכם, הפעילו קצת את בלוטות היצירתיות וצאו לדרך!
מחכה לכם בדף...

כתבו אלי:yaelmakeup09@gmail.com



milkysmile

No comments:

Post a Comment