Search This Blog

About me (A.K.A-"Yafutoo")

My photo
ISRAEL, Israel
בוגרת "שנקר" במגמה לעיצוב אופנה. מאפרת משנת 97', מתוכן ארבע שנים בחברת "מאק". כיום פרילאנסרית בתחום האופנה והביוטי, ניהלה במשך כשלוש שנים את פורום איפור וציור גוף ב"תפוז" ומשמשת ככתבת עצמאית בפורטל הלייף-סטייל האינטרנטי של "הארץ"-"אונלייף" ובעיתון "גו סטייל". מכורה קשות לבלולה, הבת שלה, ל"הלו-קיטי" ולנעליים-רצוי של "פראדה" ו"מיו-מיו", אקססוריז מטורפים, בגדים מיוחדים וכמעט כל דבר שקשור לאופנה ולסטיילינג.

Monday, February 24, 2014

"Radiant Orchid"-Color of the year 2014

(או..."Deep Purple" הם לא רק להקה!)



אני שמחה וגאה להעלות בפניכם פרוייקט שעמלתי עליו מעל לחודש, עטור אימג'ים שהכנתי במיוחד עבורו.
הטור עלה אמש במדור הקבוע שלי ב"ONLIFE" כחלק מהשת"פ שלי עם הסופר-פארם וכאן הוספתי וצ'יפרתי אתכם בכמה לוקים שלא נכנסו לשם.

תודה רבה ומיוחדת על שיתוף הפעולה לכל החברות המשתתפות שלקחו חלק בפרוייקט!


***
אל המינוח "PANTONE" התוודעתי רק במהלך לימודי עיצוב האופנה שלי ב"שנקר", אי שם בשנת 1991. עד אז לא ידעתי כלל על קיומו ורק כשהתחלתי את הלימודים, גיליתי שיש בחוץ עולם מופלא ושלם שכל כולו מושתת על משחקי תורת הצבעים. בעולם הזה קיימים אנשי מקצוע שכל תפקידם הוא (באופן הרציני ביותר של העניין), להחליט ולהכתיב מדי שנה אילו מגמות צבעוניות שולטות יבואו לידי ביטוי בכל תחומי החיים הויזואליים שלנו: החל מעיצובי מוצרים כמו מכוניות, אביזרים לעיצוב הבית וכלה בעיצובי אופנה, בגדים, בדים ואף מגמות צבעוניות באיפור.
חברת "פנטון" נוסדה בניו ג'רזי, ארה"ב בשנות החמישים של המאה הקודמת, כחברה לצורכי דפוס. היא התפרסמה במהלך שנות השישים, כשפיתחה שיטה פשוטה למדי שנתנה מענה  לצורך גובר והולך של אנשי מקצוע ומעצבים שחיפשו דרך קלה לתקשר ביניהם בשפת צבעים אחידה. החברה הגתה סרגל צבעים אוניברסלי (המוכר לכולנו יותר כ"מניפות צבע"), אשר הוליד שפה סטנדרטית וברורה, על פיה ניתן להבין במדוייק לאיזה גוון התכוון המשורר באומרו, לצורך העניין, "צהוב לימון" או "וורוד בייבי".
תחזיות הצבע הללו (אותן ציינתי בתחילת הפוסט), אשר מוערכות מאד בעולם העיצוב האוניברסלי, מתוכננות בקפידה שנים(!) מראש והחברות המסחריות הגדולות רוכשות אותן בכסף רב, על מנת להבטיח כי המוצר אותו הן עומדות להוציא לשוק יהיה אופנתי וטרנדי גם באופן השיווק שלו. אל התחזיות תמיד נלווה חומר משני, אשר עוזר להמחיש את התמונה הכוללת של ההשראה ממנה נולד הגוון העונתי: דפי השראה ויזואליים, תיאורים מילוליים, אפילו מוזיקה וטקסטורות רלוונטיות לצבע הנבחר.
ולמה סיפרתי לכם את כל הסיפור הזה? כדי לבשר לכם בהתרגשות רבה, כי הגוון הנבחר לשנת 2014 הוא גוון פנטון 18-3224, ששמו המסחרי הוא "
Radiant Orchid" (או בתרגום חופשי-מילולי "סחלב קורן"). הגוון הוא למעשה סגול עז וחזק כמו גוון הסחלבים הסגולים, ומכאן (מן הסתם) מגיע גם שמו.

אי לכך-מגמת הסגולים, על תתי גווניהם ומנעדיהם, תהיה המגמה השולטת בכל הטרנדים האופנתיים השנה, בכלל זה בתחום מראות האיפור, מה שאותי אישית שימח ברמות אקסטטיות: סגולים מאז ומעולם היו הגוונים החביבים עלי ביותר, במיוחד בתחום הזה.
אז לרגל חגיגות הגוון הנפלא ומלא החיים הזה, עמלתי שעות רבות והכנתי עבורכן פוסט צבעוני, מושקע ואובר-סגול של איפורי עיניים ושפתיים בקשת הגוונים הזו באופן כמעט טוטאלי, עם מבחר מוצרי איפור סגולים של חברות שונות, אשר נשלחו אלי במיוחד. טור זה והצעות הגשה איפוריות אלו יכולים לדבר לכל אחת מכן. היתרון העצום של הצבע הסגול הוא שהוא מתאים כמעט לכל גווני העור והעיניים (בשינויי תתי גוון קלים).
כל מתאפרת, ללא יוצא מהכלל, יכולה למצוא לה את הסגול האישי "שלה"-זה שמחמיא לה ביותר. מקווה שבדוגמאות הללו תוכלו לקבל המון השראה ללוקים כאלו, באינטרפטציות אישיות משלכן.

אייליינר של "ג'ייד", 92 ש"ח; מסקרה של "קלארינס", 166 ש"ח

ליפסטיין של "איב סאן-לורן", 196 ש"ח

צללית קרם של "שיסיידו", 225 ש"ח; רביעיית צלליות "לוריאל", 120 ש"ח; עפרון של "לייף", 40 ש"ח, מסקרה "וואמפ" של "פופה, 120 ש"ח.


שפתון של "מייבלין", 90 ש"ח; שפתון "רוז' קארס פרל" של "לוריאל-פריז", 102 ש"ח


"צ'אבי סטיק" לעיניים של "קליניק", 130 ש"ח; עפרון עיניים "מאסטר דרמה" של "מייבלין-ניו יורק", 61 ש"ח; שלישיית צלליות של "שיסיידו", 202 ש"ח

שפתון נוזלי "רוז' אבסולו" של "לנקום", 174 ש"ח; שפתון נוזלי "לאקר רוז'" של "שיסיידו", 192 ש"ח

רביעיית צלליות של "מייבלין-ניו יורק", 71 ש"ח; מסקרה "איי טאק" של "סופט טאץ'", 122 ש"ח; עפרון עיניים "קולור ריש" של "לוריאל-פריז", 37 ש"ח

שלישיית צלליות, 117 ש"ח ושפתון, 111 ש"ח-שניהם ממראה החורף-"ארקטיק שיק", של "בורז'ואה"


לקים של "אורלי", 29 ש"ח, "קולורמה" של "מייבלין-ניו יורק", 10 ש"ח; לק ג'ל של "בורז'ואה", 45 ש"ח; לק של "אסי", 52 ש"ח; לק של "פופה", 20 ש"ח

שפתיי אומברה-מימין למעלה ומשמאל למטה: שפתון "Candy Yum Yum" של "מאק"; שמאל למעלה וימין למטה: ליפסטיק "Chinchilla" של חברת "Lime Crime" וליפמיקסים מליין ה"פרו" של "מאק"


עוד קצת מוצרים בסגול, כי אף פעם אי אפשר יותר מדי: 1. עפרון עיניים של "SACARA", 9.90 ש"ח 2. לק של "צ'יינה גלייז" וצלליות של "בועז שטיין" 3. צללית קרם של "בובי בראון", 130 ש"ח 4. לק של "קולור קלאב" 5. שפתון של "Flormar", 55 ש"ח 6. שפתון "Violetta" של "מאק" 7. שפתון של "CHIC" 8. קרם יום של "לנקסטר", 569 ש"ח 9. צללית של "SACARA"
עד כאן יקיריי, שתהיה לכולנו שנה סגלגלה ומענגת, על שלל גווניה!

תגובותיכן תתקבלנה באהבה כאן למטה, או
בעמוד המקצועי שלי, שם תוכלו למצוא עוד המון לוקים וסגנונות איפור שונים.
בנוסף, מזמינה אתכם גם לעקוב ולדרג את הפרופיל היצירתי שלי ב-PREEN.ME, שם תוכלו למצוא לוקים נוספים שאני מעלה באופן סדיר על פירוט מוצריהם.
כתבו אלי:yaelmakeup09@gmail.com


milkysmile

2 comments: