Search This Blog

About me (A.K.A-"Yafutoo")

My photo
ISRAEL, Israel
בוגרת "שנקר" במגמה לעיצוב אופנה. מאפרת משנת 97', מתוכן ארבע שנים בחברת "מאק". כיום פרילאנסרית בתחום האופנה והביוטי, ניהלה במשך כשלוש שנים את פורום איפור וציור גוף ב"תפוז" ומשמשת ככתבת עצמאית בפורטל הלייף-סטייל האינטרנטי של "הארץ"-"אונלייף" ובעיתון "גו סטייל". מכורה קשות לבלולה, הבת שלה, ל"הלו-קיטי" ולנעליים-רצוי של "פראדה" ו"מיו-מיו", אקססוריז מטורפים, בגדים מיוחדים וכמעט כל דבר שקשור לאופנה ולסטיילינג.

Wednesday, January 17, 2018

פוסט 'על הסכין'#37 - ביקורת מוצרים מורחבת



"כל הכתוב לעיל מבוסס על חוות דעתי האישית בלבד-אין בו משום פרסומת סמוייה, המלצה צרכנית גורפת או השמצה כלשהי. *חלק הארי של המוצרים הנדגמים נשלח אלי מטעם החברות עצמן (במקרים כאלו וגם במקרים בהם המוצר נרכש על ידי במחיר מלא, יצויין הדבר בפוסט-למען הגילוי הנאות). אף על פי כן, אני מתחייבת לעשות כמיטב יכולתי ולתת חוות דעת מקצועית ומשוללת דעות קדומות עד כמה שניתן, על מנת לאפשר לכם לגבש החלטה אישית לגבי טיב וכדאיות המוצרים. *מוצרי האיפור נבחנים ע"פ מדדים כלליים וקבועים: צורת האריזה ואסתטיות המוצר; נוחות השימוש; רמת המחיר; עמידות המוצר; ריכוז הפיגמנט (color pay-off) וכן הפן המוסרי של ניסויים בבע"ח, עם כל המשתמע מכך. *בשל התגליות אותן גיליתי לאחרונה בנושא הניסויים בבע”ח, מורכבות העניין ופתלתלותו אני מייעצות לכל קוראי לקרוא בעיון את הטור שכתבתי בנושא, ולהסיק את מסקנותיהם האישיות. אני אישית נשענת על PETA כמקור מהימן עד כמה שניתן לדעת"

נכון שבפוסט הקודם הבטחתי לכם הרחבה על מוצרי איל מאקיאג' שקיבלתי להתנסות?
והבטחות הרי צריכים לקיים, אז קבלו את החלק השני של הביקורת:

מוצרי il makiage


Long Wear Cream Shadow EXTREME - צלליות קרם עמידות


20 גוונים יפהפיים ועמידים (צילום:יח"צ)


מדובר למעשה בסריה של כ- 20 גווני צלליות, מתוכם התנסתי בכארבעה.
הצלליות מגיעות בטיובת פלסטיק לחיצה כשגוון הצללית משתקף בחלקן התחתון כך שניתן בנקל לראות על איזה גוון מדובר. מנעד הצבעים משגע והוא כולל גם גוונים עזים כמו אדום-בורדו וכחול רויאל נפלאים. אהבתי במיוחד את פיית השפופרת הלחיצה והדקיקה, המאפשרת הוצאת חומר מדודה וכן מונעת מהחומר שבטיובה להתייבש, תכונה ששנואה עלי מאד בצלליות הקרם בתוך צנצנות הזכוכית (שלא לדבר על כמות החומר המתבזבזת בשימוש שכזה). רוויית הפיגמנט פצצתית והמשיחה קלה למדי; הכיסוי נע מבינוני עד למלא ולמעשה, אם מעוניינים רק בשטיפה קלילה של גוון על העפעף צריך לקחת כמות ממש מזערית.


ארבעת גווני הצלליות שקיבלתי להתנסות (צילום: יעל יעקבי)


העיבוד קל יחסית אבל היד המאפרת צריכה להיות זריזה שכן החומר מתחיל להתקבע לאחר כמה שניות, מה שמעיד, מאידך, גם על עמידותו הרבה והן שימשו לי בסיס מעולה לאיפורי ערב ששרדו שעות רבות.
מוצר מעולה, עמיד, וורסטילי ואפקטיבי מאד.
119 ₪ למוצר המכיל 6ml.

 - Brow Factor – Long Wear Eybrow Gelצלליות קרם עמידות לגבות

חמישה גווני ג'ל לגבות (צילום:יח"צ)


בדומה לצלליות הקרם לעיניים, הושק גם ליין דומה, של צלליות עמידות לגבות. הליין הזה מגיע בדיוק באותה הטיובה ובמנעד של שישה גוונים מעולים - מרביתם עם תת גוון אפרפר מה שגורם לפיגמנט להראות טבעי מאד על העור, במיוחד אם מדובר בגווני שיער בהירים כשלי.

אשכרה מצא את ההבדלים באריזה - הפעם, לשלילה...(צילום:יעל יעקבי)


אפעס, היתרון של הצלליות העמידות מבחינת המארז, הוא גם עקב אכילס של המוצר - כמוצר גבות. התפעול  קשה למדי והיה נוח יותר דווקא כאן, לייצר אותו בצנצנות זכוכית מהן ניתן היה ליטול ישירות את המוצר לשרטוט הגבות, מבלי להשתמש בתיווך מיותר של פלטת ערבוב )אשר משהה אותו באוויר וגורמת לו להתייבש מהר מדי עד שהוא מגיע לאזור הגבה(. בדיוק מסיבה זו קשה יותר לעבד אותו וההנחה מצריכה זריזות ידיים מהירה יותר, אפילו למישהי מנוסה כמותי – בטרם יתקבע סופית.
לאחר שכן הצלחתי להניחו על הגבה, בהחלט שרד לאורך שעות, כמובטח.
פספוס די רציני, שנובע מבחירת מארז לא הגיונית, וחבל...
119 ₪ למוצר המכיל 6ml, במנעד של חמישה גוונים לא פחות ממצויינים.

מסקרת ICON

מסקרה מעולה שבמעולות - חבל שרק בשלושה גוונים (צילום: יח"צ)


לנצח מחפשת אחר מסקרות טובות, התנסתי בסקפטיות מה גם במוצר החדש יחסית של המותג.
הציפיות היו נמוכות למדי –  אבל ההפתעה, גדולה, בהתאם.
מארז הכסף הכרומטי משווה למוצר לוק אלגנטי, ומברשת ההנחה עשויית השיער הסינטטי – מספקת נוחות בהנחה ובמשיחה. החומר היוצא על גבי האפליקטור מדוד במידה מדוייקת, בכמות הניתנת לעיבוד פרטני על הריסים כך שאינו נמרח בצורה בלתי נשלטת הגורמת לבחורה עצבנית שכמותי לקלל ולרוץ לסרק אותם בטרם ההתקבעות. המסקרה מעבה, מפרידה ומעגלת במשורה – ואפילו לאחר הוספת שכבה נוספת או אפילו שתיים, לא ניכרו על גבי הריסים עיבוי סר טעם או פירורי למראה.
מגיעה בשלושה גוונים, של שחור, חום כהה וכחול כהה.
נהדרת וכייפית כשהגוון החום הכהה נפלא לבחורות בהירות כמותי.139 ₪  שלא בעת הנחות מותג תכופות, 
למוצר המכיל 8ml.

את כל המוצרים הנ"ל ניתן לרכוש בכל סניפי המותג, בפרישה ארצית.
בנוסף, החברה איננה מנסה על בע"ח ונמצאת ברשימה הלבנה של 'לא קונה בלי ארנב' - יתרון מבהק וחשוב.


בושם לשיער של אמיקה

קטן וממזרי - הבושם לשיער החדש (צילום: יח"צ)


אם כבר בחרתי לסקור כאן מוצר שיער, הרי שככל הנראה יש לי סיבה טובה לכך.
את מוצרי השיער של אמיקה כבר כמעט כולם מכירים – האריזות משובבות העין בצבעוניות המגניבה שלהן ומנעד המוצרים העצום (הכולל מוצרים לטיפול וטיפוח השיער כמו גם אביזרי שימוש לשיער - מעגלים, מחליקים ופאנים מעולים) לגמרי שבו את לב צרכנית מוצרי השיער הישראלית, כמו גם את לבה של הפאשניסטה הקטנה שלי, בלולה, המטפחת מזה עשר שנות קיומה שיער גולש וראשוני שלהבי מספריים לא התקרבו אליו.
על כן שמחתי מאד-מאד כשהוצע לי להתנסות בבישום השיער החדש של המותג, שהוא המוצר האחרון שהשיקה החברה לליין.

רוח הסיקסטיז שולטת בעיצוב האריזות - מוצרי אמיקה לשיער (צילום:יעל יעקבי)


קטן, קומפקטי, עטוף באריזת הסבנטיז המטורפת שלהם, נח לו בקבוקון הזכוכית החלבית בעל כיתוב ועיטורים ורדרדים. השפריצר הקומפקטי (שניתן בקלות להכניסו לתיק טואלטיקה קטן ונישא) מספק כמות מדידה של שפריצים בניחוח המוכר והאהוב של מוצרי המותג. שניים-שלושה שפריצים במרחק מדוד מהשיער, יספקו לו ניחוח מדהים ו'נקי' גם לאורך שעות ארוכות לאחר ההנחה. לא ממש לקח לי יותר מדי זמן להתאהב בדבר החמוד הזה ולאמץ אותו כחלק משגרת טיפוח הבוקר שלי.
לייק-לייק-לייק!
90 ש"ח 
שלא בעיתות מבצעים תכופים למוצר המכיל 30ml.
ניתן להשיג באתר
GUILTY או באתר החברה וכן בחנויות נבחרות.

Be Legendary Liquid Pigment - שפתון נוזלי של סמאשבוקס

כמו ממתקים יקרים לשפתיים - הנוזליים החדשים (צילום:יעל יעקבי)

קולקציית השפתונים החדשה של סמאשבוקס היא תולדה של שת"פ גאוני בין המותג הבינ"ל למאפרת, יו-טיוברית ואינסטגרמרית מובילה מקנדה, בשם וולאדה, אשר זכתה להצלחה מטאורית ברשת בעיקר בשל יצירות איפורי השפתיים המוטרפות שלה, שבולטות בצבעוניות הרבה שלהן, במשחקי הטקסטורות וברמת הדיוק הכמעט מכאנית.
שיתוף הפעולה היצירתי הזה הוליד קולקציה משגעת המונה 16 גוונים של שפתונים נוזליים - שמונה בגימור מטאלי ושמונה בגימור מבריק.
השפתונים מגיעים במכלים כשל גלוס והם בעלי אפליקטור מחודד להנחה מדויקת על השפתיים. זה גם בדיוק המקום לחדד ולהסביר את ההבדל בין שפתון נוזלי לבין מה שמכונה בעגה העממית 'גלוס'. במקרה הזה, לא מדובר בגלוס טיפוסי המאופיין בשקיפות מה - רוויית הפיגמנט היא מקסימלית ומשיחה קלילה של המוצר על גבי השפתיים מכסה אותן באופן כמעט מלא. המוצר הזה הינו שפתון נוזלי במלוא מובן המילה, פשוט כזה שהגימור שלו מבריק ושרוויית הפיגמנט שלו גבוהה במיוחד.
וכאן אנחנו מגיעים לנושא העמידות - הגם שמדובר בטקסטורה עשירה מאד ורוויית צבע, לא מדובר בשפתון עמיד ויש צורך לחדש אותו במקרה של אוכל או שתיה מרובים.

אודם מבריק, נועז ועתיר פיגמנט - שפתון בי לג'נדרי החדש


מוצר מצוין למי שמעוניינת באחוז פיגמנט גבוה, משיחה מדוייקת אבל גם לחות מרובה לשפתיים, ללא תחושת היובש הטיפוסית לעיתים שלפתונים נוזליים בגימור מאט.
מהממים ביופיים, במיוחד הכחול המטאלי בשם 'Iced Out'.
115 ש"ח שלא בעת הנחות מותג או מאפר אופציונליות, למוצר המכיל 8ml.
להשיג בחנויות המותג בקניון גינדי ובקניון אבנת, בסניפי אפריל בפרישה ארצית וכן באתר המקוון שלהם.
***
עד כאן להפעם יפותו-אים שלי...

ובנוהל, הגיבו לי - פה למטה,
בואו ל
עמוד המקצועי שלי או עקבו אחרי באינסטוש!



No comments:

Post a Comment